poniedziałek, 22 maja 2017

*** WIELKI POWRÓT ***

Witam was serdecznie po dwóch latach (bądź też trzech?) nieobecności na tym blogu :c
Postanowiłam, że wrócę do pisania, chociaż jak na razie ciężko mi powiedzieć, czy będę tutaj pisać rzadko czy często, wszystko oczywiście zależy od mojej weny :3
Przez ten czas poświęcałam się różnorakim projektom, ale rzecz jasna o CL nie zapomniałam i liczę, że chętnie będziecie czytać przygody Sequilla oraz jego przyjaciół w wymiarze Reloaded :D
Wkrótce (oczywiście najpierw zostanie dokonana korekta, z racji, że pisałam to jakiś czas temu) pojawi się jeden ze starszych rozdziałów, gdzie rozpoczęłam pewien wątek i liczę, że uda mi się go dokończyć :D
Serdecznie dziękuję za waszą wyrozumiałość i do następnego rozdziału :D

Autorka.

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że wróciłaś. Twój blog o CL jest jednym z bardziej przeze mnie lubianych i przez ostatnie dwa lata, mimo iż opowiadanie zawiesiłaś, sprawdzałam co jakiś czas, czy dodałaś coś nowego. Tak więc życzę weny, pozdrawiam i czekam na kolejne rozdziały.

    ~Louve

    OdpowiedzUsuń